Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 17 octombrie 2011

Să mai şi râdem: Funcţionarul public...

Nu e în RO, dar nu suntem nici pe departe aşa diferiţi...



L-am primit pe mail.

20 de comentarii:

  1. Chiar ca diferenta nu e chiar atat de mare! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. o daaaa....:))
    doar ca noi iesim cu mult mai greu invingatori :)

    RăspundețiȘtergere
  3. super....dar nu avem cum sa fim asa pregatiti!!! :)))seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pandhora: Văd că te bucuri că nu se întâmplă numai la noi!... :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Geanina: Păi funcţionăreii din RO sunt tari, nu ca ăştia!... :))

    RăspundețiȘtergere
  6. dramatism...partea nasoală e că în Ro funcționarii nici nu știu actele ce trebuiesc cerute...

    RăspundețiȘtergere
  7. Max este una din cele mai tari glume pe care le-am vazut pana acum. Nu ca nu suntem diferiti, dar cred ca s-au inspirat de la noi. Sunt convinsa ca cineva din Spania a avut nevoie de vreo aprobare de la noi si intamplarea l-a inspirat in a crea videoclipul asta bestial. As vrea sa il postez si eu la mine pe blog daca nu iti e cu suparare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vera: Păi ştiu... din experenţă. Odată l-am întrebat pe un ţugulan de la un ghişeu (care-mi cerea o hârtie pe lângă... lege) unde scrie ce vroia el. A făcut o criză de nervi şi nu mi-am mai putut rezolva problema decât cu şefa lui...

    RăspundețiȘtergere
  9. Minoki: Nicio problemă, eşti invitata mea!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mă încearcă o stare de râs/plâns incredibilă! Bulversant clip :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Dana Diaconu: Pentru cine a avut o astfel de experienţă, s-ar putea să nu ştie ce să facă - să râdă, sau să plângă?!...

    RăspundețiȘtergere
  12. E foarte tare! Un birou de functionari invins de o tanara domnisoara care, se vede, a venit pregatita. Foarte buni actori!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cristi: Ai dreptate, cred că totuşi clipul a fost făcut în scop educativ, poate cu ocazia vreunei campanii.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cristi: Da, ai dreptate, personajele cred că-s actori de meserie!

    RăspundețiȘtergere
  15. :))) deci chiar sunt la fel peste tot

    RăspundețiȘtergere
  16. superba colectia, ca intotdeauna! sincer, am si o ilustrata preferata, aceea cu steagul Frantei si mesajul ''traisca libertatea'' ! mi s.a parut sugestiv si amuzant in acelasi timp!

    RăspundețiȘtergere
  17. Liviu R.: Acea ilustrată mi-a plăcut şi mie, de aceea am şi ales-o. :))

    RăspundețiȘtergere