Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

luni, 13 iunie 2011

Art nouveau

Ieri am achiziţionat câteva piese care mi s-au părut mai interesante. Printre ele se află şi o ilustrată pe care am achiziţionat-o nu pentru ilustrata în sine, ci pentru francatura pe care o poartă. Studiind puţin piesele, pentru a le aşeza în colecţie, am observat o mică monogramă de pe ilustrata în cauză, aflată în partea inferioară a cadrului ornamental: "C.Z." mi se pare.

În materie de ilustrate şi mai ales de ilustratori sunt de o absolută ignoranţă (bine-bine, îi ştiu pe cei mai mari). Mergând pe principiul că numai ăi fudui nu recunosc atunci când nu se pricep, mă adresez cititorilor cu întrebarea: cine este acest ilustrator?

Un comentariu: