Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 26 aprilie 2011

Se închide ultima fabrică de maşini de scris

O ştire postată pe Gizmodo anunţă hotărârea celor de la Godrej and Boyce din Mumbai (ultima fabrică de maşini de scis, se pare) de a trage obloanele afacerii care, iată, îşi vede sfârşitul...

Îmi aduc aminte de vechea mea maşină de scris, achiziţionată pe la sfârşitul anilor '70 cu ceva eforturi financiare (am cumpărat-o în rate, de la un particular, căci nu se găseau în magazine). Atunci am aflat şi că trebuia să mă duc la "Miliţie" ca să o declar şi să le dau un specimen "bătut" cu ea. Dar nu m-am dus. Fostul proprietar era un om de încredere, am mers pe mâna lui. Şi am avut dreptate, nu am fost "dat în gât" şi (trebuie să le mulţumesc acum) nici vecinii din vechiul bloc din centru nu m-au "cântat" (că se auzea cam totul prin pereţii destul de groşi, dar fără nicio izolaţie fonică). Prin '93 am înlocuit-o definitiv cu un PC cumpărat cu banii jos (la cât am dat pe el atunci, acum mi-aş fi cumpărat vreo trei!). Toţi vecinii ştiau că sunt acasă, după zgomotul strident scos de imprimanta cu ace.

Ce vremuri, dom'le, ce vremuri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu