Îi atenţionez pe cititorii permanenţi sau ocazionali că nu sunt interesat de achiziţii (nici măcar de chilipiruri), nu fac comerţ, nu fac evaluări şi expertize, nu fac niciun fel de intermedieri şi nu asigur servicii de ştiri sau consultanţă
.

marți, 5 aprilie 2011

Când nu vezi bârna din propriul ochi...

Cred că nu este un secret pentru o parte dintre cititori că întreţinem comunicarea şi pe mail, pentru rezolvarea unor probleme mai concrete de care se loveşte fiecare. Ei bine, o întrebare a unui coleg de-al nostru, pusă cu două zile în urmă, m-a pus într-o mare încurcătură. I-am promis că-i trimit o imagine, pe care - iată - nu mai sunt în stare să o găsesc.

Vina îmi aparţine în totalitate, din cauza prostului meu obicei: de vreo trei ani de zile am tot salvat imagini din licitaţiile de pe eBay, dar nu m-am învrednicit să le mai şi organizez pe perioade şi/sau emisiuni. Şi s-au tot adunat, până când au ajuns spre vreo zece mii de fişiere!

Tocmai din această cauză trebuie să recunosc că am greşit şi faţă de un alt coleg de-al nostru, pe care îl bat la cap de vreo doi ani de zile să-şi organizeze sursele, colecţia şi bazele de date, ca să ne apucăm (în sfârşit) să continuăm ce începusem acum vreo cinci ani: catalogul românesc specializat. Bine că l-am bătut la cap pe săracul om, că eu n-am fost în stare să fac ce-i ceream lui!

Despre ce ştampilă era vorba mai sus?


După 1905, la oficiul Bucureşti nr. 1 (Poşta Centrală) s-a utilizat un model de ştampilă ca cel din imagine: probabil confecţionată din cauciuc şi, tot probabil, la bază fiind o ştampilă administrativă, dar care s-a utilizat şi poştal, ca ştampilă obliterantă. Se cunoaşte cel mai adesea pe mărci "Spic de grâu".
A avut două variante: BUCUREŞTI sus şi POŞTA CENTRALĂ jos, sau invers.

Mai are cineva specimene din această ştampilă?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu